امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

ثبت خاطرات

1392/9/14 21:38
نویسنده : مامان ناهید
707 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم....

الهی مامان فدای خنده های بلندت بشه که الان داری با خاله بازی میکنی و کلی میخندی.

فدای توپ بازی کردنت برم که تا بابابیی رو میبینی میری سمتش که باهات توپ بزی کنه.

خیلی زمان داره زود میگذره دوست دارم تک تک لحظات باهم بودنمون رو ثبت کنم هم عکس هم فیلم هم نوشته .اما اصلا نمیرسم.ماشالا شیطون شدی همش میری دستتو میگیری به میز تلویزیون بلند میشی و  بعد میوفتی همه جای خونه رو بالش گذاشتم و نمیشه اصلا برداشت چون شما به همه جا سرک میکشی.چند روز پیش رفتی جا کفشی رو باز کردی وایستاده بودی روی طبقه اولش و داشتی تلاش میکردی برای رفتن به طبقه دوم که من رسیدم.

از مبل ها هم که کاملا بالا میری و از پشت برمیگردی.مدام توی آشپزخونه پیش من هستی و دست به گاز و ماشین لباسشویی میزنی و زیر کابینت هم که هر چی هست میکشی بیرون.

ار حرف زدنت هم که ماشالا  بابا مامان ممه و آواهایی  مثل گگ دگه اده رو هم میگی.

وقتی خوابی مهمون میاد صدای آشنا به گوشت میخوره میخندی.

و جایی که خیلی دوسش داری زیر مبل هست که وسایل رو اونجا پنهان میکنی.

دیگه بگم از تست آلرژی که دیروز رفتیم و شما کلا مطب رو با گریه هاتون گذاشته بودی روی سرت.و بعدش معلوم شد که به گربه.پر.موز.تخم مرغ.ماهی.حساسیت داری و هم به من هم شما رژیم غذایی داده.شما فعلا فقط سیب زمینی هویج گوشت کوسفند جعفری و سیب سفید مجاز هستی بخوری.فدات بشم گل مامان ایشالا یکم تحمل کنی زود خوب خوب میشی.دوست ارم عکس جدید هم ندارم بزارم چون وقت نکردم عکس بندازم ازتون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

جیران بخشنده
16 آذر 92 15:35
عزییییزمی تو خاله جون لطفا زود تر ازش عکس بگیرین بذارید دلمون تنگ شد
مرجان مامان آران و باران
19 آذر 92 12:59
اخی عزیزمممممم خدا حفظش کنهههههه خدارو شکر که متوجه شدید حساسیتشو ایشالا بهتر بشهه
هدیه خداوند
20 آذر 92 13:40
انشالله زود زود خوب شه
سارا
24 آذر 92 15:57
آخی طفلی بچه حساسیت داشته که اونجور میشده انشاالله دیگه اذیت نشه