امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

سام سلام سلام

1392/8/30 16:09
نویسنده : مامان ناهید
770 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوبم و دوستان امیر عباسم.

اومدم براتون از کارای گل پسرم بگم......

البته این روزا حسابی منو مشغول خودت کردی و من اصلا به هیچ کاری نمیرسم همش دارم با شما بازی میکنم.

که البته ناراضی هم نیستم. خداراشکر که تو هستی.

از 6 ماهگی بگم که غذا رو شروع کردم ماسالا خوب غذا میخوردی  هرچی میدادم خوب میخوردی تا اینکه یه روز بعد از غذا خوردن نفست شروع کرد به خس خس کردن قرمز شدی مثل لبو و صورتتو میخاروندی و گریه میکردی منم سریع بردمت دکتر دکتر هم برات یه امپول نوشت و گفت همین الان بزن و اینجا بشین تا ببینم چطور میشه.

مامان الهی قربونت برم خیلی سخت بود باهات گریه میکردم تا اینکه خوابیدی و بهتر شدی.

اومدیم خونه و چند روز بعد دوباره همینطور شدی دوباره دکترز و آمپول.

چند روز بعد که حالت بد شد دکتر نبردمت یه شربت دکتر داده بود دادم بهتر شدی. و همینطور چند روز یه بار تکرار میشد.دیدم فایده نداره آخه تا کی ؟

بردمت بیمارستان امام خمینی اونجا دکتر دیدت و شیر خشکتو حذف کرد و یه شیر خشک جایگزین نوشت برات.اونو تهیه کردیم بهت میدادم بد نبود بهتر شده بودی تا اینکه دوباره یه روز بدتر از قبل دونه ریختی با یکم حالت کبودی دور چشم ترسیدم زود رفتیم بیمارستان طالقانی اونجا هم درمانت نکردن گفتن فقط بیمارستان امام خمینی بخش آلرژي.شنبه صبح بردمت که بهمون برای 2 هفته بعد وقت داد دیدم دیره نمیتونم تا اون موقع صبر کنم..آدرس دکتر آلرژی را برداشتن با شماره تلفن زنگ زدم برای عصر وقت گرفتم بردمت.

بعد از کلی معطلی باالاخره نوبتمون شد رفتیم دکتر ازمون یه سرس سوالات کرد و گفت من ادویه نخورم به شما هم هیچ دارویی ندیم تا 2هفته و بعد بریم برای تست  حساسیت.

یه خبر دیگه اینکه شما 7ماهگی اصلا وزن اضافه نکرده بودی که البته فکر کنم برای همین مریضیتون باشه.باید 3/9 دوباره ببرمتون.

و روز علی اصغر هم رفتیم مصلا با آقای سقا عکس گرفتیم.

عکس از دندونای شما  که با هزار کلک گرفته شده

اینجا هم تازه از حموم اومده بودی عشق مننننننننننن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هدیه خداوند
1 آذر 92 12:42
سلام ماشالله به این گل پسر اقا امیر عباس فقط یکماه بزرگتره من لینکتون کردم اگه دوس داشتید به پسرک منم سر بزنید
مرجان مامان آران و باران
3 آذر 92 1:23
اخی عزیز دلمممممممممممم چقدر بامزه شدی ماشالا ناهید جون ایشالا که چیزی نیست عزیز دلم حتما دعات میکنم دوستمممممم
جیران بخشنده
11 آذر 92 16:17
عزیز دلم ایشالا زود تر خوب بشی راستی لباس محرمت خیلی بهت میومد
ناهید(مامان امیرحسین)
11 آذر 92 16:34
به به چه گل پسری عافیت باشه
مرجان مامان آران و باران
13 آذر 92 20:42
سلام عزیزم خوبیی خیلی به یادت بودمو دعات کردم